c

16.09.2012 12:00

 

 
O mne:
Narozeniny draka: 15. 11. 1993
Jméno draka:
Přezdívky/a: 
Pohlaví: muž
Postavení ve smečce: Gamma
Práce: léčitel, učitel
Tvůj charakter: jsem mírumilovný a hodně trpělivý drak, nemám rád násilí, le když jde do tuhého a někdo z mích blízkých a přátel je v nebezpečí, umím se pořádně rvát. Rád odpovídám na otázky, ale potřebuji si je většinou dobře promyslet. Nejvíc mě naštvou ti, kteří si neváží svých přátel a rodiny, nebo ti, co mi šáhnou na některou z mích drahocenných knih.
Partner: -
Mám rád: měsíc a hvězdy, červené ovoce, knihy, příběhy a legendy
Nemám rád: zeleninu, hluk, růžovou,oranžovou barvu
Oblíbená barva: modrá,fialová,černá,stříbrná
Oblíbená písnička: Muse- resistent
Výplata: 1 tuna trávy/masa, 6 Water Gem
Dary: -
Úlovky: -
Amulety: -
Kamarádi: Yuki, Amara
Nepřátelé: -
Foto: 
Profilový obrázek:

Foto album: -
Přeměny:
Přeměna na vlka:
Rodiče:
-Otec-
Jméno: Serin
Foto:

-Matka-
Jméno: Clarisia
Foto:

Démon
Jméno: Garugha
Pohlaví: muž
Popis: vlčí démon pocházející z prapůvodního kontinentu, vyznačuje se věrností a přátelstvím ke svému chráněnci, ale běda tomu, kdo ho ohrozí, výška: 13m
Foto:

Mazlíček:
Jméno: Kuro
Druh: Jednorožec
Pohlaví: Muž
Foto:

Comment

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek