f

09.09.2012 11:14

 

 

 
O mne:
Narozeniny draka: 4. 10. 1513
Jméno draka: 
Přezdívky/a: 
Pohlaví: samice
Postavení ve smečce: Gamma
Práce: Lovec, učitel
Tvůj charakter: Na první dojem mě většinou označují, že jsem chladná, odtažitá, tajemná a i zlá. Když se však někdo stane mým přítelem, jsem schopná ze něj položit život. Ráda se směju, ale zprvu jsem nedůvěřivá...Umím si ze sebe dělat legraci. Nevadí mi moc, když mi někdo nadává, ale jakmile někdo řekne křivé slovo mým blízkým, nejraději bych tomu dotyčnému prokousala hrdlo...
Partner:---
Mám ráda: ráda si čtu a maluji/kreslím, ale ze všeho nejraději létám v oblacích a spouštím se k zemi volnými pády...
Nemám ráda: otravný lidičky (a jiné tvory), když mi někdo sebere kořist před nosem, jeskyně a když nad hlavou mám strop... 
Oblíbená barva: zelená
Oblíbená písnička (intepret a song): Skillet-Monster a Florence + The Machine-"Breath of Life"
Výplata: 1 tuna trávy/masa, 5 Water Gem
Dary: -
Úlovky: -
Amulety: -
Kamarádi: -
Nepřátelé: -
Foto: 
Profilový obrázek:
Foto album: -
Přeměny:
Člověk:
Vlk:
Pavouk:
[image[3].png]
Netopýr:
Rodiče:
-Otec-
Jméno: Kuroshi
Foto:
-Matka-
Jméno: Yoake
Foto:
Ostatní/poznámky: Mám jizvu přes levé oko (které je však nepoškozené), která je dosti široká a dlouhá. Pak mám také zářivě zelené oči...

Comments:

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek