e

09.09.2012 11:17

 

O mne:
Narozeniny draka: 3.6.1999
Jméno draka: 
Přezdívky/a: 
Pohlaví: samica
Postavení ve smečce: Gamma
Práce: lovkyňa, bojovníčka
Tvůj charakter: Som čisto športový typ- milujem lietanie, behanie, skákanie, plávanie a všetko čo k tomu patrí. Čo sa jedná partnera mám iný vkus. Ak ma nejaký drak chce, mal by sa mi často venovať, nemal by byť drzí a mohol by byť aspoň trochu romantický. 
Partner: nie
Mám ráda: vodu, lietanie, ryby
Nemám ráda: nadávanie, škriatkov
Oblíbená barva: fialová, žltá, modrá
Oblíbená písnička: To sa neda povedat- mam ich kopec.
Výplata: 1 tuna trávy/masa, 5 Water Gem
Dary: -
Úlovky: -
Amulety:
Kamarádi: -
Nepřátelé: -
Foto: 

Profilový obrázek:

Fotoalbum:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Přeměny:

Kůň:

 

Kočkovitá šelma:
Free The Black Cat at Night Wallpaper - Download The Free The ...
Fénix:
Gryf:
Vlk:
Člověk:
 
Rodiče:
 
-Otec-
Jméno: Ja som rodičov v živote nevidela 
Foto: ???
-Matka-
Jméno: Ja som rodičov v živote nevidela 
Foto: ???