lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll = 99% Spuštěno! (aneb začátek a podstata tohoto webíčku :D)

07.07.2012 18:27

 

Nooooooooo... (tak asi bude začínat většina mojich článků :DDD)
 Takže dnes je officiálněspuštěn Náš (rspkt. můj :D) nový webík zaměřený na draky a jejich život.
A proč jsem ho teda založila?
Protže mám moc ráda draky a vlky, ale vlčích smeček je více a celkem o dost než těch dračích, tak jsem se snažila vcymymslet alespoň trošku originálnější nápad :DDD. No tak jsem vymyslela tuto smečku (......., stádo, klan, nebo jak se tomu u draků správně říká), která nebude jako každá jiná, ale originálnější, snad i "lepšejší" a vlastně úplně jinak stavěnánežvšechny ostatní...... však časem uvidíte sami :))
 
Tak to už je snad vše, tak jestli Tě tato smačka (jastli s názvem nesouhlasíš, tak viz 4. řádek - závorka), alespoň trochu zaujala, tak se prosím zaregistruj...
 
!ZA ZKOUŠKU PŘECE NIC NEDÁŠ!